Cennik*

USŁUGAPSY MAŁE DO 5 KG PSY ŚREDNIE DO 15 KG
KĄPIEL (KOSMETYKA W CENIE) 70 - 100 ZŁ100 - 150 ZŁ
STRZYŻENIE (KĄPIEL W CENIE) 100 - 150 ZŁ150 - 250 ZŁ
STRZYŻENIE FANTAZYJNE (KĄPIEL W CENIE)120-200 ZŁ170-250 ZŁ
TRYMOWANIE (KĄPIEL W CENIE) 120 - 200 ZŁ200 - 300 ZŁ
ROZCZESYWANIE SIERŚCI/ WYCZESYWANIE PODSZERSTKA 120 ZŁ/GODZ.120 ZŁ/GODZ.
PIELĘGNACJA PSÓW DWUWARSTWOWYCH 140 ZŁ/GODZ.140 ZŁ/GODZ.
OBCINANIE PAZURÓW/ CZYSZCZENIE USZU 10 ZŁ20 ZŁ

Wykryte insekty zwalczamy obligatoryjnie – odpchlenie/usuwanie kleszczy 10 – 40 zł 

w zależności od wielkości psa oraz stanu zapchlenia.

Wygalanie łapek u pudla (bądź innej rasy na wyraźne życzenie) – płatne dodatkowo 20-30 zł w zależności od współpracy psa.

Powyższy cennik ma charakter orientacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl kodeksu cywilnego. Podane ceny są wyrażone w zł.

W salonie wykonywane są tylko pełne usługi, nie ma możliwości strzyżenia lub trymowania psa bez kąpieli. Ostateczny koszt usługi ustalany jest indywidualnie w zależności od: kondycji sierści, wielkości pieska, jego zachowania, dobranej fryzury.

Ceny trymowania i ewentualnego przygotowania do wystaw, zawsze ustalamy indywidualnie.

W cenę każdej usługi wliczone jest czyszczenie uszu oraz obcinanie pazurków.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy  przyjęcia psa, którego zachowanie jest w znaczący sposób agresywne i przez to osoba wykonującą pielęgnację jest narażona na ugryzienie.

Zastrzegamy sobie prawo odmowy przyjęcia psa, który jest wyjątkowo zaniedbany lub posiada choroby skórne, alergie, rany lub inne nieokreślonego pochodzenia problemy skórne, które wymagają wcześniejszej konsultacji weterynaryjnej.

Regulamin świadczenia usług w salonie

Przed umówieniem się na wykonanie usługi, zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w naszym salonie groomerskim.

  • Umawiając wizytę w Psim Centrum, Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu. Klient oświadcza, że zapoznał się z aktualnym cennikiem. Opłata za wizytę nie podlega negocjacjom.
  • Terminy wizyt można umawiać osobiście, telefonicznie, drogą e-mailową, poprzez wiadomość sms lub media społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram.
  • Na wizytę klient zobowiązany jest przyprowadzać psa na umówioną wcześniej godzinę. Wszelkie odstępstwa winny być ustalone telefonicznie lub osobiście. Spóźnienie powyżej 15min może spowodować odmówienie wykonania usługi.
  • W sytuacji potrzeby zmiany godziny lub terminu wizyty Klient powinien poinformować Psie Centrum o zaistniałym fakcie: telefonicznie, drogą e-mailową, poprzez media społecznościowe takie jak Facebook czy Instagram lub wysyłając sms pod numer tel.: 532-566-720.
  • Klient zobowiązany jest w trakcie umawiania wizyty poinformować salon o rzeczywistym stanie szaty pieska, tj. o kołtunach lub filcu co usprawni pracę i pozwala zarezerwować odpowiednio więcej czasu. W przypadku braku takiej informacji Psie Centrum zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwierzęcia lub do okrojonego zakresu usługi wedle własnego uznania w obrębie zarezerwowanego czasu.
  • Klient ma obowiązek poinformować salon o problemach skórnych i alergiach psa. Klient może przynieść swój szampon, w którym pies zostanie wykąpany. Psie Centrum zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia chorego psa, u którego problemy zdrowotne/skórne są niepokojące czy zaawansowane. Salon odsyła Klienta ze zwierzęciem na konsultację weterynaryjną, jeżeli według lekarza weterynarii nie ma przeciwwskazań co do pielęgnacji psa w salonie, wtedy ustalany jest nowy termin wizyty.
  • Przed wizytą w salonie pies powinien być wyprowadzony na spacer, aby załatwił wszystkie swoje potrzeby. Ważne jest, aby nie karmić psa na min. 2 godziny przed wizytą.
  • Klient powinien punktualnie przyprowadzić zwierzę na umówioną godzinę co usprawni pracę w salonie i zapewni komfort zwierzętom. Niepunktualność może narazić zwierzęta na niepotrzebny stres i dyskomfort, a plan pracy salonu zostaje zaburzony oraz tracą na tym pozostali Klienci. Pracownicy salonu zastrzegają sobie prawo do nieprzyjęcia pieska, którego opóźnienie jest dłuższe niż 15 minut. W sytuacji spóźnienia pieska powyżej 15 minut może zostać zaproponowana skrócona usługa jeśli będzie taka możliwość w cenie pełnej usługi tj. na jaką był wcześniej zarezerwowany czas.
  • Psie Centrum obsługuje tylko psy z aktualnym szczepieniem przeciwko wściekliźnie. W przypadku szczeniąt muszą być zakończone wszystkie szczepienia podstawowe. Na życzenie Psiego Centrum Klient zobowiązany jest okazać aktualną książeczkę zdrowia psa lub zaświadczenie o szczepieniu psa.
  • Psie Centrum zapewnia obsługę zwierząt na najwyższym poziomie. Zwierzęta nie są odurzane ani usypiane. W przypadku psów agresywnych lub nadpobudliwych pracownicy salonu mogą odmówić przyjęcia pieska.
  • Obowiązkiem Właściciela jest poinformowanie o niespokojnym lub agresywnym zachowaniu zwierzęcia. W przypadku agresywnego zachowania Właściciel zobowiązany jest do zabezpieczenia psa kagańcem. Agresywne zachowanie psa może mieć wpływ na końcowy koszt usługi oraz fryzurę psa. Psie Centrum zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia wyjątkowo agresywnego zwierzęcia.
  • Świadczymy kompleksowe usługi (rozczesywanie, strzyżenie, trymowanie, kąpiel, obcinanie pazurów, czyszczenie uszu). Z uwagi na zachowanie higienicznych warunków pracy strzyżenie, trymowanie odbywa się zawsze w komplecie z kąpielą psa. Nie ma możliwości strzyżenia bez kąpieli psa.
  • Psy w podeszłym wieku/z otyłością/chorobami są przyjmowane wyłącznie na odpowiedzialność właściciela. W tym celu właściciel jest zobowiązany do podpisania specjalnego oświadczenia. W przypadku, gdy Właściciel psa odmówi podpisania oświadczenia Psie Centrum odmawia obsługi zwierzęcia. Suczki w ciąży nie są obsługiwane. Pracownicy salonu zastrzegają sobie prawo do nieprzyjęcia otyłego psa, u którego widoczne są trudności w poruszaniu się.
  • Psy dużych i olbrzymich ras powyżej 8 roku życia oraz psy z „kojca”, które nigdy nie były kąpane/strzyżone w salonie groomerskim, ze względu na możliwe negatywne konsekwencje stresu wywołanego pierwszą wizytą nie są obsługiwane.
  • Cennik dostępny w salonie groomerski Psie Centrum ma charakter orientacyjny. Nie stanowi on oferty handlowej w rozumieniu art.66, ust.1 Kodeksu Cywilnego. Ostateczny koszt jest określany po zakończeniu pielęgnacji i zależy od: - rasy psa / wielkości, - stanu szaty (kołtun / filc), - fryzury, - zachowania zwierzęcia, - czasu poświęconego na wykonanie usługi, - dodatkowych usług / preparatów (pchły, kleszcze, insekty, problemy skórne).
  • Podczas wykonywania usługi pielęgnacji psa nie ma możliwości pozostania Właściciela w salonie ze względu na zdecydowanie trudniejsze warunki pracy (pies nie chce współpracować z groomerem i szuka kontaktu z Właścicielem). Podczas wykonywania usługi strzyżenia/kąpieli psom nie są podawane żadne środki farmakologiczne. Jeśli właściciel psa przed wizytą sam poda zwierzęciu środki farmakologiczne Psie Centrum odmawia przyjęcia takiego pieska. Pracownicy salonu nie ponoszą odpowiedzialności za konsekwencje wywołane podaniem psu środków farmakologicznych przez jego Właściciela i zatajenie tej informacji przed groomerem.
  • Po zakończeniu usługi pielęgnacji tj. przy odbiorze psa Właściciel może zostać poproszony o podpisanie oświadczenia dotyczącego braku zastrzeżeń co do jakości usług. Jeżeli Właściciel psa ma jakieś uwagi dotyczące wykonanej usługi pielęgnacji/strzyżenia poprawki są wykonywane od razu po ustaleniu szczegółów na miejscu w salonie – bez dodatkowych kosztów. Nie ma możliwości dokonywania zmian w fryzurze psa po opuszczeniu przez niego salonu.
  • Gdy pies nie pojawi się na umówionej wizycie w salonie bez wcześniejszego poinformowania pracowników (do godziny 15:00) dnia poprzedzającego wizytę pracownicy salonu zastrzegają sobie prawo do anulowania kolejnych umówionych wizyt pieska jeśli takie były wcześniej umówione. Klient, który nie pojawi się na umówionej wizycie może stracić możliwość umawiania pieska z wyprzedzeniem.
  • Salon groomerski Psie Centrum ma prawo do wykorzystania wizerunku psa, który skorzystał z jego usług w celach reklamowo-promocyjnych.
  • Umawiając psa na wizytę oświadczają Państwo, że wcześniej zapoznali się z Regulaminem i jego warunki są akceptowane.

Regulamin zadatków na poczet usług

  1. Salon groomerski Psie Centrum zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków w wysokości 50,00 zł brutto na poczet usług groomerskich.
  1. Zadatek na poczet usług można wpłacić w salonie Psie Centrum zlokalizowanym w Sanoku ul. Kamienna 2 w godzinach pracy salonu w formie gotówki lub kartą płatniczą. Klient wówczas otrzymuje paragon za wpłacony zadatek.
  1. Zadatek na poczet usług można dokonać w formie przelewu bankowego na wskazane poniżej dane rachunku bankowego:  Numer konta: 35 1020 2980 0000 2802 0102 8497
    Odbiorca: Psie Centrum 
    Kwota zadatku: 50,00 ZŁ
    Tytuł przelewu: ZADATEK, JAKA USŁUGA (strzyżenie/kąpiel), DATA WYKONANIA USŁUGI, IMIĘ I NAZWISKO OSOBY, KTÓRA BĘDZIE REALIZOWAŁA ZADATEK
  1. Salon Psie Centrum zastrzega sobie prawo do pobierania zadatków z uwagi na przypadku nieodpowiedzialnego podejścia Klientów do dokonywania rezerwacji i niestawiania się na usługi w ustalonym wcześniej terminie, co znacznie dezorganizuje harmonogram pracy salonu.
  1. Kwota wpłacanego zadatku odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Klient dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej. Wówczas otrzymuje paragon na dopłacaną kwotę za usługę.
  1. Zadatek jest bezzwrotny w całości (nie jest zwracany Klientowi), jeśli Klient nie poinformował Pracownika salonu o nieobecności (telefonicznie lub smsem pod nr telefonu salonu 532 566 720) lub poinformuje o nieobecności po minionym terminie rezerwacji.
    Zadatek jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego klienta.
  2. Salon groomerski Psie Centrum informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconego zadatku na innego Klienta lub na inny termin usługi – wystarczy poinformować Pracownika salonu nie później niż 2 dni przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie transferu zadatku na inną osobę (koleżanka, rodzina itp.) lub o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconego zadatku, wówczas zadatek nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji kwoty zadatku.
  3. Salon groomerski Psie Centrum informuje, że w przypadku odwołania wizyty w terminie późniejszym niż 2 dni przed planowanym dniem wizyty (np. 1 dzień lub kilka godzin przed wizytą) 100% kwoty przedpłaty w formie zadatku jest bezzwrotne i stanowi rekompensatę za czas stracony przez pracownika salonu.
  4. Wpłacony zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.
  5. Dokonując wpłaty zadatku Klient potwierdza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem Zadatków.
  1. Salon groomerski Psie Centrum zastrzega sobie prawo do poboru zadatków również w innych terminach, jeśli wystąpi taka potrzeba.

 

Kontakt